Top kozmetika za rok 2016

By Zuzulienka - 9.1.17

Tak ako každý rok, ani rok 2016 nebol výnimkou v objavovaní novej kozmetiky. Ak ste človek ako ja, tak rôzne kozmetické novinky v drogérii neobídete bez povšimnutia. A hlavne, ak ste si už niekde prečítali, že ten a ten produkt je predsa tak skvelý. Samozrejme človek sa nevyhne v takýchto prípadoch ani sklamaniam, no dnes vám chcem písať, naopak, práve o tých TOP kozmetických produktoch, ktoré ma za minulý rok dostali.


Vybrala som celkovo 9 kozmetickým produktov, ktoré sa mi veľmi zapáčili, stále ich používam a určite budem používať aj v budúcnosti. Pretože sú jednoducho TOP. Poďte sa na ne pozrieť.

Linka na oči RIMMEL Exxagarate
Linky na oči sú stále mojim verným spoločníkom pri líčení. Kedysi som však nosila hlavne spodné linky, teraz nosím väčšinou linky na hornom viečku. Líčenie bez linky, nie je pre mňa líčenie a preto treba do výbavičky naozaj kvalitnú linku. Rimmel Exxagarate je tekutá, ľahko a rýchlo sa nanáša, rýchlo na viečku zasychá a vydrží bez rozmazávania, otláčania, či iných nedostatkov naozaj celý deň



CATRICE HD Liquid makeup
Myslím, že ste o ňom čítali a počuli už veľa. A verím, že len samú chválu. A ja nebudem výnimkou. Tento makeup je doslova taký malý zázrak. V drogérii zaujme hneď na prvý pohľad, doma vás prekvapí praktickým dávkovačom. Je tekutý, ale pomocou kvapkadla sa výborne nanáša. Rozotiera sa mi už trošku ťažšie, ale nevnímam to ako nedostatok. Na pleti perfektne drží, má aj dobrú kryciu schopnosť a tvár úplne rozjasní a rozžiari. Niekde som o ňom čítala, že nie je veľmi vhodný na suchú pleť, no mojej suchej pleti sa osvedčil a nerobí jej žiadne problémy.


CATRICE 
Camouflage korektor
Opäť ďalšia vecička z radu Catrice. Korektor, ktorý je tiež dosť populárny a skúšala ho takmer každá blogerka. A musela som vyskúšať aj ja. Odvtedy ho nepustím z ruky. Používam ho hlavne na zakrytie kruhov pod očami a rozjasnenie tejto oblasti. Taktiež je skvelý ako podklad pod očné tiene, aby dlhšie vydržali. Veľmi sa mi páči aj aplikácia pomocou penového aplikátora. Jednoducho pre ma doposiaľ najlepší korektor, aký som kedy mala.


Riasenka BOURJOIS Twist UP the Volume
Táto riasenka sa práve minulý rok dostala na trhy a najprv som jej odolávala a nejak ma nelákala. No potom som raz hľadala novú riasenku a povedala som si, že ju skúsim. A neľutujem. Umelohmotná kefka, ktorou môžete otáčať a vykúzliť si tak najprv predĺženie rias a potom zhustenie. S kefkou sa mi dobre pracuje, maskara má dobrú konzistenciu, nie je príliš mokrá, ani vysušená.



Dvojfázový odličovač očí MIXA
Keďže som sa minulý rok stala ambasádorkou tejto kozmetiky na modrom koníkovi, súčasťou tejto práce bolo a je aj spoznávanie ich produktov. A veru musím povedať, že som si tam našla mnohých obľúbencov. Asi najviac si pochvaľujem tento odličovač a odkedy ho mám, iný už ani nepoužívam. Oči s ním odlíčite behom pár sekúnd, bez akéhokoľvek zbytočného drhnutia, bez podráždenia, štípania a iných nepríjemností. Odporúčam vyskúšať.


Krém na ruky MIXA
Ďalším obľúbeným produktom a objavom roka od značky Mixa je tento krém na ruky. Ak ma čítate pravidelne viete, že bez krému na ruky sa nezaobídem ani jeden deň. Po každom umytí ruky krémujem. Tento krém je hustý a na prvý pohľad možno pôsobí mastne, no veľmi rýchlo sa vstrebáva a zanecháva ruky hydratované, hladké a ošetrené. A čo je najlepšie - vydrží až 3 umytia, tzn. že poskytuje rukám ochranný film a ja si fakt nemusím po každom umytí krémovať ruky.


Krém na tvár MIXA
A poslednou Mixa vecičkou je tento krém na tvár. Má gélovú textúru, je ľahučký a obsahuje kyselinu hyalurónovú, ktorá je vynikajúcou prevenciou v boji proti vráskam. Odkedy som ho začala používať, pleť je hydratovaná, jasnejšia a taká akoby aj vypnutejšia. Proste skvelá novinka z radu Mixa.


Balzam na pery YVES ROCHER
Jednou z kozmetických vecičiek, ktoré som objavila síce až ku koncu roka 2016, ale hneď som si ju stihla obľúbiť, je aj tento balzam na pery. Je limitovanou vianočnou edíciou Yves Rocher a kombinácia vôní hruška a kakao je naozaj úžasná. Nielen to, ale aj svoj účel splní dokonale, pery zanecháva hladké, hydratované, jemné po dlhý čas. Ale človek by si tú vôňu najradšej mazal na pery stále.


Suchý šampon BATISTE
Ďalšií známy produkt populárny medzi blogerkami. Aj ja som si ho obľúbila. Suchý šampón je záchrana, keď sa nám nechce umývať vlasy, alebo keď ich nečakane potrebujeme mať aspoň v akom takom stave. Mne sa zapáčil tento s vôňou čerešní. Ja iba nastriekam, prstami rozotriem a on hneď pohltí mastnotu. Čerstvo umytým vlasom sa síce nič nevyrovná, ale niekedy to inak nejde, preto si suchý šampón zaslúži miesto u každej z nás.


Máte skúsenosti s nejakým produktom? Alebo dokonca tiež patrí niektoré medzi vaše topky za minulý rok?
Krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

5 komentárov

  1. No právě ten Catrice makeup bych ráda vyzkoušela :) Batiste suchý šampon je taková klasika a tuhle vůni mám právě také :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Makeup od Catrice chci zkusit, ale nejsem si jistá odstínem :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. môžem len súhlasiť :) naozaj skvelé produkty :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Zuzka, ďakujem za tip, hlavne ten korektor, je to fakt top a z vlastnej skúsenosti odporúčam aj špirály zn. Catrice
    https://lovecreativ.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!