Mixa Cold Cream na suchú a citlivú pleť

By Zuzulienka - 3.6.16

Kozmetika Mixa je na našom trhu pomerne krátko. Určite ste však o nej už počuli, niekde ju zazreli, či dokonca možno aj nejaký ten jej produkt vyskúšali. Je typická tým, že jej produkty sú určené hlavne pre citlivú pleť, neobsahuje žiadne parabény, ale skôr viac účinných látok, ktoré pomáhajú citlivej, podráždenej a suchej pleti.


Ponúka vo svojom portfóliu rôzne výrobky, od čistenia pleti, cez rôzne krémy, až po kozmetiku pre citlivú pokožku bábätka. Najnovšie prišla so štvoricou produktov s podnázvom Cold Cream.
Cold cream je jedinečná a tradičná zmes olejov a vosku, ktorá pomáha hydratovať a upokojovať pleť. Nie je to žiadna novinka, ale zmes, ktorá vznikla už v 2. storočí n.l. Jeden lekárnik jednoducho zmiešal včelí vosk, olivový olej a vodu z ruží. V súčasnosti Mixa túto receptúru upravila tak, že zmiešala včelí vosk s blahodárnym bambuckým maslom a vznikol dnešný Cold Cream.


Úlohou týchto produktov je odstrániť alebo aspoň redukovať prejavy nekomfortnej pleti. Je ich celkovo 5 - vysušenie, napnutie, začervenanie, svrbenie, hrubosť. Ak trpí vaša pleť niektorým z týchto príznakov - skúste Mixa Cold Cream.

No poďme si prejsť jednotlivé produkty:


Dizajn celej rady obalov Cold Cream rady je bielo-červený s červeným vrchnáčikom. Tieto produkty ľahko nájdete medzi inými Mixa produktami, pretože na ich obale veľkými písmenami svieti označenie 5 SIGNS, teda informácia o tom, že je určené proti 5 prejavom citlivej pleti. Navyše na každej fľaštičke nájdete aj názov Cold Cream, takže si už budete 100% isti, že sa jedná o tie správne Cold Cream produkty.

MIXA Cold Cream telové mlieko
Typickým znakom mnohých Mixa produktov je pumpičkové balenie. Je to naozaj veľmi praktické, pretože obsah fľaštičky dostanete kedykoľvek ľahko von jednoduchým stlačením pumpičky. Inak tomu nie je ani u tohto telového mlieka. Balenie má obsah 400ml, čo vám naozaj vydrží na mnoho aplikácii.

Telové mlieko obsahuje včelí vosk a maslo z karité, ktoré zabezpečujú citlivej pokožke dokonalú hydratáciu, výživu a regeneráciu. Konzistencia telového mlieka je stredne hustá, nie je úplne riedke, ale skôr hutnejšie, no zároveň sa ľahko rozotiera a naozaj rýchlo vstrebáva.

Pokožka je upokojená, hydratovaná a vyživená. Milujem ho používať hlavne na nohy, kde mám niekedy naozaj veľmi vysušenú pokožku. A ideálne je natrieť sa ním po sprche, kedy je pokožka pripravená prijímať všetky výživné látky z neho.


MIXA Cold Cream krém na ruky
Krémy na ruky sú moja každodenná nutnosť. Krémujem stále, xkrát denne, neznášam totiž pocit suchých rúk. A keďže tie moje naozaj suché sú, len tak hocičo im nevyhovuje. No Mixa krém na ruky Cold Cream je jeden z tých, ktoré môžem pokojne zaradiť medzi tie najlepšie a povedať o ňom, že mi maximálne vyhovuje.

Krém má hustú vazelínovú konzistenciu, no napriek tomu sa veľmi dobre rozotiera a po chvíľke aj vstrebe. Nezanecháva ruky mastné, ale naopak hydratované a vyživené. Naozaj ma veľmi milo prekvapil, pretože bežne si musím krémovať ruky po každom umytí vodou. Tento krém má nejaké špeciálne zloženie, ktoré spôsobuje, že vydrží až 3 umytia. Ja som si teda fakt nemusela zakaždým krémovať ruky! Za mňa je proste úžasný, má len jednu malú chybičku a to veľkosť balenia. Má totiž len 50 ml a celkom rýchlo sa minie.


MIXA Cold Cream 24 hod krém na tvár
Krémy na tvár sú tiež samostatná kapitola. Hlavne ak máte pleť citlivú a hocičo vám len tak nesadne, spôsobuje svrbenie, či štípanie, alebo iné nepríjemnosti. Tento krém vám však nič také nespôsobí. Je totiž špeciálne vyvinutý, aby práve takéto nepríjemnosti odstraňoval.

V 50 ml balení sa skrýva krém bielej farby stredne hustej konzistencie. Prvé, čo ma na ňom upútalo, bola jeho vôňa. Vonia totiž podobne ako jeden liek a to Bioparox. Je to taká svieža vôňa a napriek tomu, že Bioparox nemusím, tak krém mi vonia a jeho vôňa mi neprekáža.

Krém sa ľahko aplikuje, dobre rozotiera a rýchlo vstrebáva. Hydratuje 24hodín, môžete ho používať aj ráno, aj večer, nie je primárne určený ako denný, či nočný krém.

Pleť je po ňom hydratovaná, svieža, príjemná na dotyk. Pokojne ho môžete použiť aj ako podkladový krém pod makeup.


MIXA Cold Cream sprchový detský krém
Aj naši drobci si v tejto rade produktov nájdu niečo. Je to konkrétne krém do sprchy a do kúpeľa. Krém má jemnú mliečnu konzistenciu, je určený na telo aj vlásky, čo je pri bábätkách naozaj výhoda a nemusíte ich umývať niekoľkými prípravkami. Veľmi sa mi páči jeho jemnučká bábätkovská vôňa,
Krém sa hladko kĺže po pokožke, jemne pení, pokožka zostáva vláčna, hebká, čistá a voňavá. A chránená pred podráždením.


Všetky produkty Cold Cream sú hypoalergénne a testované na citlivej pleti.

Záverom môžem povedať, že mne sada Cold Cream sadla. Teda hlavne mojej citlivej a suchej pleti, ktorá sa veľmi potešila, že je konečne poriadne hydratovaná.

Skúšali ste niektorý z produktov?
Používate kozmetiku Mixa?

Majte krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Suchou plet mam i ja, zatim jsem zkousela jen vzorky, ale i ty byli skvele👍

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokial sa ti vzorky páčili, tak vyskušal aj celé balenie. Určite neolutuješ.

      Odstrániť
  2. Produtky neznám, spíše tedy jen z recenzí, ale osobní zkušenost nemám. Vlastně asi ani s jedním produktem značky Mixa, ale na doporučení čtenářek chci vyzkoušet odličovač na oči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odličovač oči je super, tiež ti ho možem odporučiť, mám odskušaný.

      Odstrániť
  3. Osobní zkušenost nemám já moc mixu nevyhledávám :) Ale zaujal mě krém na ruce :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ešte som ju neskúšala pravdupovediac ani ma nejako nezaujala :/

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kozmetiku Mixa používam už nejakú dobu a som s ňou veľmi spokojná. Najprv som si kúpila len krém na ruky, následne telovým mliekom a momentálne mám už i denný krém. Mne táto značka vyhovuje. Mám totiž dosť suchú pokožku.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!