Čokoládovo-marhuľový koláč

By Zuzulienka - 7.2.16

Čokoládové koláče milujem. A ešte viac milujem, keď je ich príprava jednoduchá a netreba sa s nimi piplať pol dňa. Tento bol maximálne rýchlo hotový a aj rýchlo zjedený, taký bol dobrý. Piekli sme ho cez týždeň s mojou sestrou a pochutila si na ňom celá rodina. Bol zjedený tak rýchlo, že som si ho nestihla ani poriadne vyfotiť.


Potrebujete naň celkom obyčajné suroviny, ktoré sa asi nájdu v každej domácnosti:



6 vajec
pol šálky kryštálového cukru
pol šálky oleja
1 šálka polohrubej múky
1 kypriaci prášok do pečiva
pol šálky granka
1 lyžička kakaa

marhuľový alebo ríbezľový džem
čokoláda na varenie
šľahačková smotana

Vajcia, cukor, olej, múka, kypriaci prášok, granko a kakao vymiešajte dokopy. Cesto vylejte na plech vystlaný papierom na pečenie a dajte piecť na 160 - 170 C cca 30 minút.

Po upečení nechajte kolíč vychladnúť a potom ho potrite vrstvou marhuľového džemu.
Čokoládu so smotanou povarte 5 minút, alebo kým sa čokoláda nerozpustí Nechajte vychladnúť a rovnomerne rozotrite na koláč.

Počkajte, kým stuhne a môžete si pochutnávať. Je to naozaj ľahučký a chutný koláč ku kávičke.


Dobrú chuť!

  • Share:

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Koláčik vyzerá super:) určite ho dnes vyskúšam, ale zo špaldovej múky!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypada to dobre.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. inšpirovala si ma, ale recept som si našla na internete, lebo ho nemáš velmi presný a nechcem riskovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa by zaujímalo podľa čoho si našla iný recept a ako vieš, čo je toto za recept, ked ja som ho našla v jednom časopise, pomenila pár ingrediencií a dokonca som ho ani nenazvala tak ako sa povodne má volať.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!