Outfit: Army hoodie

By Zuzulienka - 30.1.16

Spomínala som už, že mikiny sa u mňa pred nejakým časom udomácnili. Keď som chodila do práce, tak iba šatičky a sukničky (nezanevrela som však na ne a občas vytiahnem), no na prechádzku radšej v mikine. Mikiny sú predsa pohodlné, teplé, šik a vhodné na dlhé prechádzky. Táto sa mi zapáčila na prvý pohľad a tak som ju musela mať. A navyše, niečo vo vojenskej zelenej mi v šatníku chýbalo. Teraz už nie.



Uff, teraz pozerám, že tie boty mám riadne ufúľané!! No čo už, keď neviem chodiť....





Mikina a rifle: GATE
Bunda: SAM73
Topánky: IMODA.SK

Vojenská zelená pre vás? Áno alebo nie?
Krásny víkend!

  • Share:

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Mne sa mikina veľmi nepáči, ale na tebe vyzerá super!
    A nič s vojenskou farbou nevlastním:(
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa veľmi páčili práve tvoje sukničkové a šatočkové outfity, keďže aj sama sa tak rada obliekam, ale jasné že zmena životnej situácie si vyžaduje aj zodpovedajúcu zmenu šatníka :-) Ale verím, že sa vrátia aj elegantné outfity, viac mi k tebe sedeli.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ver, že aj mne tie šatočkovo sukničkové outfity chýbaju, no ku kočiku sa mi predsa len viac hodia rifle. No občas vytahujem aj šaty alebo suknu, musím začať fotiť aj tie outfity. Nezanevrela som totiž na ne, len už ich nenosim tak často.

      Odstrániť
  3. Me encanta la camiseta. El look ideal!

    Amore ¿le puedes dar a la palabra roja AQUI que aparece en mi post?

    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/2016/01/vaquera-desgastada.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úplná lovkyně :-), sluší ti to i v ležérním stylu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takova barvicka se mi moc nelibi, ale na tobe mikca vypada super. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkná mikina ale i celkově celý outfit. Takovéto oblečení nejradši nosím do školy v chladném počasí. Nejhorší je sedět ve škole a klepat se zimou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj jsi krasna, muzu se zeptat, co jsi delala za praci pred materskou? Modelku? :-) Sleduji te hen chvili. Diky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!