Taký bol: jún 2015

By Zuzulienka - 30.6.15

Stále nemôžem uveriť tomu, ako môže ten čas tak rýchlo bežať. Každý jeden deň mi ubehne neskutočne rýchlo a zrazu je celý mesiac fuč. Čo mesiac, už je za nami celý polrok roku 2015, môj malý chlapček už bude mať 3 mesiace - pýtam sa, kedy sa to všetko stalo??? Nuž, čas nezastavíme, na to, čo bolo môžeme už iba spomínať. A ja budem dnes vo fotkách spomínať na to, aký bol jún


A vy sa poďte na tie fotky pozrieť so mnou. Bude to taký malú júnový random.



Všetko krásne kvitlo...



A tak som chodila na prechádzky...


Oddychovala som pri kávičkách...



Nescafe Gold je moja najobľúbenejšia káva, ktorú pijem doma. Viem, že milovníci kávy hovoria, že instatné kávy nie sú tou pravou kávou, no ja nie som tým pravým kávičkárom a klasické espresso mi nikdy nechutilo. Tak preto je toto moja naj káva, ktorú si urobím doma vždy podľa svojej chuti s mliekom.


Pochutnávala som si na...






Potešilo ma...



...nejaké tie kozmetické novinky



...najnovšie čítaníčko pre mňa a pre môjho synčeka



Tak taký bol v skratke môj jún.
Aký bol ten váš?
Majte pekný dník!

  • Share:

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Zaujala ma paletka tieňov. A čo to tá detská knižočka? Ukážeš aj ju niekedy? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na paletku bude recenzia v blizkej dobe. Knižočka je pre malého naozaj zaujimava, je len plná roznych vzorov, to vraj detičky v jeho veku velmi uputa. Snád o nej niečo napišem.

      Odstrániť
  2. Moc hezké fotky :) Knížku Tvoje dítě jako šance pro tebe mám také, zatím jsem přečetla jen pár stránek, ale vypadá zajímavě :)

    Přeji nádherný den :)
    http://www.jankafj.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem. Ja som ju ešte nečitala, ale už sa chystám začať.

      Odstrániť
  3. Nescafé Gold mám taky moc ráda:-) A ty fotky těch dobrot, mňam:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj ten čas veľmi rýchlo uteká :) čím som staršia, tým ide rýchclejšie. Ale čo narobím :) Krásne fotky tých kvetov :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dnes som mala tiež melón a super som si pochutila:)..tiež nemôžem uveriť, ako rýchli ti všetko ubieha.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!