Outfit: Hot days

By Zuzulienka - 17.6.15

Krásne dobré ránko!
Hlásim sa vám po dlhšej neaktivite na blogu. Nuž bolo toho za posledné dni na mňa naozaj veľa, vybavovala som veľa vecí, trošku som ochorela, behala po lekároch a hlavne venovala sa rodinke. Za počítačom som trávila naozaj minimum času. A navyše bolo a je naozaj príšerne horúco, že človek od únavy ledva dýcha a ja som bola rada, keď som večer padla do postele.


No dnes som si konečne sadla za ten počítač s tým, že už musím pre vás napísať nejaký príspevok. Mám ich v zálohe niekoľko, no rozhodla som sa pre outfitový. A je ním outfit z nedávnych horúcich letných dní, ktorý som si celkom obľúbila.






Top: Gate
Šortky: vietnamci
Sandále: Topankovo.sk
Kabelka: F&F
Okuliare: darček
Náhrdelník: New Yorker


Želám vám krásny dník a môžete sa tešiť na spŕšku ďalších článkov.

  • Share:

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Jééé nádherné sandálky :))) Moc ti to sluší :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V minulých článkoch si písala, že vraj miluješ leto a teplo, a teraz ti zrazu prekážajú horúčavy?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, kde som napisala, že mi prekážaju??? Napisala som iba, že som bola z nich unavená, čo je logické. Leto a teplo napriek tomu milujem.

      Odstrániť
    2. Tak keď ti neprekáža, že si z tých horúčav unavená, tomu sa čudujem, pretože ja práve kvôli únave z tepla nemám rada leto, úplne mi to berie energiu.

      Odstrániť
    3. A pozerám, robí sa ti cellulitida, pozri sa.

      Odstrániť
    4. Ale Zuzi:) takýto tu budú vždy, na tých je najlepšie nereagovať. Máš právo povedať, že miluješ leto a tiež že keď je príšerne teplo, tak si unavená. Jedno nevylučuje druhé. Ono to fakt často spomínaš že ho miluješ, ale tak u teba plusy leta prevýšili mínusy. Ja tiež ťažko znášam teplo a preto leto až tak nemám rada, ale skôr jar. :) A niektorí sa tu tvária, že človek aby všetko čo povedal, si zapísal a presne vysvetlil, ako to myslel, lebo náhodou niečo urobíš inak, a hned je problém :D:D:D....a pritom nie každý má odvahu ukázať sa svetu ako ty:)

      Odstrániť
    5. vdaka za podporu :) ja takýchto rýpačov ani neriešim. Viem, že keby napíšem čokoľvek, vždy si nájdu niečo do čoho rypnúť.

      Odstrániť
  3. Great look!) www.elationofcreation.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!