Outfit: Crazy top

By Zuzulienka - 28.6.15

Dobre padnúce tričko by malo byť základom šatníka u každej ženy. Verím, že tomu tak je a určite je tých tričiek viac než dosť. Tričko je proste pohodlným a univerzálnym kúskom na leto, preto ich musíme mať v zálohe niekoľko. A aspoň jedno z nich by malo byť bláznivé, farebné a poriadne široké. 


U mňa je takým kúskom práve toto červené tričko. Je správne široké, mega pohodlné a príde mi tak trochu bláznivé. Jeho farba je úplne žiarivo červená a potlač mu dodáva ten správny šmrnc a odlišuje ho od iných bežných tričiek, aké by ste našli v mojom šatníku.

Obliekla som si k nemu riflové kraťasy a doplnila teniskami. Tašku som zvolila veľkú a čiernu, aby sa mi do nej zmestil plánovaný nákup.
Veru, poviem vám, že keď máte na sebe takéto veselé tričko, tak aj celý deň a vaša nálada je veselá. Preto ak máte zlú náladu, zahoďte do kúta tie elegantné dámske šaty, ktoré ste si chceli obliecť a vytiahnite radšej jedno bláznivé tričko zo šatníka aj vy a oblečte si ho. Vyčarí vám úsmev na tvári.





Kraťasy: mám ich už dlho a vôbec si nepamätám, kde som ich kúpila
Taška: House

Tenisky: Nike


Máte aj vy v šatníku nejaké to bláznivé tričko?
Majte peknú nedeľu!

  • Share:

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Milujem takéto tričká;)..veľmi ti to pristane, krásavica;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa takéto tričká vôbec nepáčia :/ ale tebe pristane ;)

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. popravde, ja tiež takéto tričká veľmi nevyhladávam, ale pre oživenie šatníka sa aspon jedno také určite hodi.

      Odstrániť
  3. Zuzi, moc pekny top! Slusi ti to moc :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna Zuzi;).ja by som bola rada keby si pridala článok o tom ako si sa po pôrode dostávala do formy
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem pekne :) Článok, aký spominaš určite bude ;)

      Odstrániť
    2. Nemáš zač;) a už sa neviem dočkať!
      JANA

      Odstrániť
  5. Velice pohodlný outfit, který ti sluší :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Great look!) www.elationofcreation.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi pekné, fakt veľmi ti to sekne.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!