Dermacol Aroma Ritual Body Scrub

By Zuzulienka - 30.3.15

Jar nám už klope na dvere a konečne môžeme pomaly zhadzovať všetky tie vrstvy oblečenia, ktoré skrývajú našu pokožku. Tá môže byť po zime vysušená, bledá a bez života. Preto by bolo na mieste jej po zime dopriať akési jarné vzpruženie v podobe rôznych skrášľovacích úkonov a procedúr. Jednou z takých procedúr je aj peeling. Ten by sme si mali dopriavať pravidelne, pretože je pre pokožku celého tela naozaj prospešný. A keď peeling, tak odporúčam jednoznačne novinku od Dermacol - Aroma Ritual Body Scrub s vôňou rebarbory a jahôd.


"Jemný telový peeling šetrne odstraňuje odumreté kožné bunky pomocou kryštálov cukru. Čistí a vyhladzuje pokožku tela a navracia vitalitu" - tak presne to je to, čo naša pokožka po zime potrebuje - odstrániť všetky staré kožné bunky, vyhladiť a oživiť.
Peeling od Dermacolu má praktické 200g balenie. Vonia sviežo a príjemne po rebarbore a jahodách. Je ružovej farby a jeho konzistencia je cukrová. Obsahuje naozaj hrubé zrniečka, ktoré vašu pokožku dokonale vypílingujú.






A keď poviem, že dokonale, tak to myslím vážne. Musím povedať, že doposiaľ som sa asi nestretla s lepším peelingom, ako je tento. Moja koža v zime naozaj trpí, na niekotrých miestach je až extrémne suchá, no odkedy som už niekoľkokrát použila tento peeling, tak suché miesta vymizli a pokožka akoby ožila.

Hrubé čiastočky naozaj tak perfektne vyhladia vašu kožu, že vám zostane hladká viac ako týždeň. Preto si myslím, že nie je nutné ho používať častejšie ako raz za 2 týždne.
Navyše zanechá pokožku aj jemne prevoňanú.

Pre mňa je toto naozaj top peeling a preto, ak nejaký aktuálne hľadáte, odporúčam!
Aký je váš obľúbený peeliny?

Krásny pondelok!

  • Share:

You Might Also Like

16 komentárov

  1. Vyzerá naozaj skvelo a podľa tvojho opisu by som asi aj vyskúšala. Len môžem vedieť odkiaľ ho máš a za akú cenu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky chci vyzkouset.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na leto bude ako stvoreny :) Už si len vybrať vôňu, čo bude asi najťažšie :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslim ze zatial su k dispozicii len 2 vone, takze to az take tazke nebude ;)

      Odstrániť
  4. Na tuhle jahodovo-rebarborovou verzi mám zálusk, hodně jsem si ji oblíbila ve sprchovém gelu, tak si ji chci pořídit i v peelingu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O tomto peelingu som čítala recenziu u Lucky a veľmi sa mi zapáčil a tvoja recenzia je super:) Nájdem ho aj v DM-ke?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa zda, ze som ho tam minule videla.

      Odstrániť
    2. Pridáš ešte nejaký článok o tehotenstve?
      Maja

      Odstrániť
    3. no neviem, či ešte stíham, lebo o dva týždne mám termín. Ale určite budu nejaké články neskôr :)

      Odstrániť
  6. Už se těším, až vypotřebuji peeling, který momentálně používám a koupím tento:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na tento peeling čítam všade samé chváli. A po tomto článku si ho už isto musím zaobstarať. :) Super recenzia Zuzka :)
    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ked o nom sa inak písať ani nedá, pretože je vážne super!

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!