TOP kozmetická 14 za rok 2014

By Zuzulienka - 6.1.15

Začiatok roka nám vždy so sebou prináša akési zhrnutia a obzretia sa za rokom minulým. Aktuálne sa na vašich blogoch dosť často stretávam s článkom, v ktorom predstavujete vaše kozmetické vychtávky za predošlý rok. Tak som sa prehrabala vo svojej kozmetike a zistila, že aj ja som za minulý rok vyskúšala niekoľko produktov, ktoré ma očarili, uchvátili a určite si ich ešte niekedy kúpim (ak som si ich už znovu nekúpila). A rada by som vám ich tu zhrnula.


TVÁR
Začnem kozmetikou, ktorá je určená na tvár, tej mám v top 14 najviac.

Tiene na oči - Yves Rocher
Táto paletka tieňov ma uchvátila na prvý pohľad. Vyzerá luxusne, a so štyrmi odtieňmi si dokážete vykúzliť naozaj krásne dymové líčenie. Páči sa mi na nej aj tmavý čierny odtieň, ktorý som začala používať namiesto čiernej ceruzky a orámovanie očí s ním pôsobí jemnejšie a zároveň výrazne :)


Riasenka - Dermacol Vampire
Riasenka v žltom obale naozaj milo prekvapila. Aj keď som na ňu čítala veľa negatívnych recenzií, na mňa pôsobila opačne. Riasy krásne namaľovala a zvýraznila a určite sa ešte niekedy v mojom košíku ocitne.


Makeup - Loreal Infallible 24H
Za najlepší makeup roka, ktorý som používala by som jednozančne vyhlásila tento od Lorealu. Kúpila som si ho niekedy v auguste a práve pred pár dňami som z neho vytlačila posledné kvapky. S mojou pleťou sa skamarátil, nevysušoval ju, práve naopak pekne hydratoval, kryl nedokonalosti a na tvári naozaj vydržal celý deň. Musím si ho opäť kúpiť :)


Lícenka - Makeup Revolution Blushing Hearts
Krásna na prvý pohľad. Lícenka v tvare srdiečka očari každú líčenia chtivú maniačku. Tri rôzne odtiene ružovej vašim lícam dodajú tú správnu farbu. Má aj jemné trblietky, ktoré líčka prežiaria a oživa. Veľmi sa mi páči.


Rozjasňovač - Dermacol Illuminating Pallette
Ďalší skvelý trblietavý produkt, ktorý používam pravidelne. Milujem nanášať si ho na oči, aby prežiaril môj pohľad.


Čistiaci gél - Nivea wash
Mojej suchej a citlivej pleti nevyhovuje na čistenie hocičo. Preto musím vyberať opatrne a ke´d raz niečo nájdem, používam to opakovane. Tak je to aj s týmto skvelým gélom od Nivey. Pleť jemne vyčistí, nevysuší a sviežo vonia.


Lesk na pery - Dermacol
Aj keď lesky na pery veľmi nemusím, tento sa mi zapáčil. Obsahuje drobné trblietky, jemne farbí, krásne vonia a chutí a na perách aj vydrží.


Korektor - Pupa Magic Concealer 
Tak toto bol jeden z najlepších korektorov, aký som mala. Páči sa mi na ňom spôsob aplikácie, jednoducho pootočením cez drobné otvory nanesiete potrebné množstvo na tvár. Celkom dlho aj vydržal, no neskôr som naň v predajni nemohla natrafiť, možno zmenil obal. No musím sa po ňom ešte poobzerať.


Dermacol Ochranné tónovacie fluidum
Toto fluidum ma naozaj milo prekvapilo. Môžete s ním vyzerať upravene aj na pláži, pod horúcim slnkom a zároveň budú zamaskované vaše nedokonalosti. Používala som ho celú dovolenku a v lete vždy na kúpalisku. Je skvelý!


VLASY
Šampón, ktorý by ma ohúril nebol žiadny, avšak jeden vlasový produkt ma predsa len nadchol
Olej Balea Proffesional Oil Repair
Olejčeky na vlasy sú už dlhšie mojou povinnou výbavou. A v poslednej dobe iba tento Balea, kúpila som si už tretí. Používam ho do vlhkých vlasov, na ktorých zanechá krásnu vôňu, vyživí ich a nie sú také suché. Je dosť hustý, a teda jedno balenie vám vydrží naozaj dlho aj pri častom umývaní a ošetrovaní vlasov. Vyskúšajte ho.



TELO
Sprchový gél - Yves Rocher - kakao a pomaranč
Tak toto bola trefa do čierneho. Úžasná kombinácia vôní v jednej fľaštičke sa hneď zabývala v mojej kúpeľní a ani som sa nenazdala a fľaštička bola prázdna... Nuž čo, treba dokúpiť ďalšie balenie... je totiž naozaj perfektný.


Telový krém - Saloos bio karité vanilka
Značku Saloos nemusím predstavovať nikomu z vás. Ja som ju však veľmi nepoužívala, až dokým som neskúsila toto voňavé telové masielko. Napriek tomu, že má konzistenciu masla, na telo sa ľahko rozotiera, a pokožka po ňom zostane hladká a dlho hydratovaná. A o tej vôni ani nehovorím...


RUKY

Krém - Himalaya
Krémik sa ku mne prvýkrát dostal pomocou swapu. A musím povedať, že je výborný. Používala som ho hlavne na ruky, ktoré krásne hydratoval, prevoňal a osviežil. Veľa nestojí, pekne vonia a naozaj hydratuje.


Nechty - Maybelline super stay
No a poslednou kozmetickou vecičkou, čo ma v roku 2014 milo prekvapila ja lak na nechty od Maybelline. Kúpila som si ho v sýtom červenom odtieni a aktuálne je mojím najpoužívanejším. Výborne sa nanáša, nesteká, rýchlo zasychá a aj vydrží na mojich nechtoch o trošku dlhšie ako iné laky.


Samozrejme, že je ešte kopec iných kategórií produktov, o ktorých by sa dalo písať, no ja som neobjavila v niektorých nič prevratné. A preto som v týchto kategóriách už dlhšie verná:

antiperspirant - Rexona Maximum Protection
púder - Dermacol
krém na ruky - olivová Indulona
balzam na pery - Balea Sensitive
odličovač - Avon
ceruzka na oči - Essence


Stále si ich kupujem dokola, pretože mi naozaj vyhovujú. Som zvedavá, či ich tento rok niečo prekoná.

Aký produkt by ste vyhlásili za objav roka 2014? Aký vám osobne najviac vyhovoval?
Krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

20 komentárov

  1. Krásný článek. :-) Olejíček na vlasy si také nemohu vynachválit. Odličovač očí je také můj nejoblíbenější.
    Vvářenku MRH si chci pořídit. :-))
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéééj tak konečne nie som jediná, ktorá má Avon odličovač tak rada :)

      Odstrániť
  2. Olejcek mam tiež rada a 100%suhlasim s korektorom!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no musím si ten korektor znovu kupit, bol naoazj skvely.

      Odstrániť
  3. Tá licenka je úžastná, nevieš kde sa dá zohnať?
    Aj ja mám ten olejček od Balea a je úplne super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Olejíček Balea si chci pořídit, stejně jako mám na svém wishlistu srdíčkovou tvářenku:-) A s Dermacol pudrem souhlasím:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Olejicek Balea mam moc rada ;)

    Mym objevem jsou odlicovace make upu na oci od Missha, jsou perfektni, zvlast ten s extraktem ze zeleneho caje :)
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že olejíček Balea má asi každá z nás. To len svedčí o tom, že je skvelý :) Inak po značke Missha sa pozriem, ešte som nič od tejto značky neskúšala :)

      Odstrániť
  6. Krásný článek :-) Osobně jsem nic z uvedených věcí neměla, ale zaujala mě paletka. Měla jsem pleťovou vodu od Nivey ze stejné řady, jako je ten gel, ale moc mi nevyhovovala. Měla jsem horší i lepší pleťovky :-) Ale pravdou je, že voní opravdu krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem. Paletka je naozaj super, treba skúsiť :) normálne som začala viac používať tiene, odkedy ju mám :D

      Odstrániť
  7. Máš tu ozaj super vecičky :) Yves rocher má úžasné očné tiene :) A aj ten vlasový olej je skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nic z toho sem nevyzkoušela :/ Ale určitě bych chtěla..tak snad se vydaří :) Jinak moc super článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňa laky od Maybelline tiež veľmi milo prekvapili, no dosť ma u teba prekvapil práve korektor od Pupy, ja mám od nich skúsenosť s makupmi a tie boli jedna katastrofa :/ :))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tiež mám rada makeup od Loreal. Používám iný (True Match) a mám ho veľmi rada. I keď som skúšala aj iné, vždy som sa vrátila k tomuto.Až nájdem nejaký čo budem mať radsej, určite o tom napíšem nejakú "ódu na radosť". o)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gél Nivea som používala hlavne na odličovanie a bol vynikajúci, pekne voňal, bol jemný a odličovalo sa mi s ním parádne. Olejček Balea poznám, pekne vonia a dobre sa mi po ňom rozčesávajú vlasy, končeky vlasov však vôbec nevyživuje.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!