Aktuálne...

By Zuzulienka - 12.11.14

Krásny večer dámy. Dnes nezvyčajne večerný post - taká rýchlovka o tom, čo ma aktuálne baví, čo mi chutí, čo čítam a čo používam, atď.


Chutí mi...
Donedávna som ulietavala na mandarínkach, ale akosi ma to už prešlo. Teraz cítim, že aktuálne sa moje tehotenské chute zastavili a nemám potrebu už toľko jesť. A znovu mi začalo chutiť sladkééé. Takže tabuľka čokolády, alebo bonbón po obede je pre mňa slasť.

Pijem...
Akýsi nápoj podobný Caru, každé ráno. Kávu nemám zakázanú, ale kedže sa mi v začiatkoch tehotenstva zhnusila, akosi som si ju odvykla piť a dám si ju len občas.


Líčim sa s...
Obľúbila som si tiene Yves Rocher a napriek tomu, že tiene často nenosím, tieto nosím v poslednej dobe často. A z makeupu je aktuálne môj naj Loreal Infalliable.



Lakujem s...
Avon lakom v čokoládovom odtieni. Určite bude čoskoro recenzia na túto novú hollywood radu od Avonu.


Nosím...
Pančušky a pančušky... milujem ich! 


Čítam...
Aktuálne čítam všetky mini knižky, ktoré kedy boli prílohou evy, či emmy a ja som ich ešte prečítať nestihla. Najnovšie som jedným dychom prečítala 125 stranovú knižočku s názvom Nebezpečný muž.


Počúvam...
Katka Knechtová – Naveky
Vždy keď ju počujem, zvyšujem hlasitosť. Naozaj úžasná pesnička.


Pozerám...
Nič. Telku veru v priebehu týždňa ani nezapnem a tak nesledujem žiadne seriály ani relácie. Posledný film, na ktorom som ale bola v kine bol 38: Demitra, ešte niekedy v septembri a môžem vám ho len odporučiť.


Čo aktuálne baví vás?
Majte krásny večer!

  • Share:

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Tu kravičkovou milku taky miluju :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj! Musím pochváliť Tvoje pančušky, sú veľmi pekné. :-) A na Tvoju otázku, čo ma baví v poslednom čase je mi ťažko odpovedať. Ale, predsa som si spomenula. Je to kúpa darčeka, ktorý dostanem pod vianočný stromček a už sa neviem dočkať. Teraz ma dráždi zabalený a schovaný pod posteľou. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne pančušky! Tiež ich v poslednom čase nosím často a rada. Tiene od YR vyzerajú super a mini knižky z časopisov sú celkom zaujímavé čítanie, tiež som ich zopár prečítala. Telku nekukám rovnako ako ty. A čo ma baví? Baví ma pripravovať a následne piť sypané bylinkové čajíky, chodiť na prechádzky do prírody, vymýšľať čo si najnovšie vylejem na hlavu (myslím tým farbu :D), maškrtiť s mamkou slané tyčinky ... A nebaví ma žehliť moje vlny a lakovať nechty, preto to už asi mesiac nerobím... :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!