Dermacol Truffle make-up s hľuzovkou

By Zuzulienka - 27.10.14

Dnes takto na pondelok si dáme jeden kozmetický príspevok v podobe make-upu.

Dermacol prednedávnom priniesol na kozmetický trh novinku a to make-up s obsahom hľuzovky a efektom Second Skin - Truffle Moisturizing make-up.
Hľuzovka biela sa vraj radí medzi kráľovné všetkých hľuzoviek a jej extrakt dodáva pleti výživu, hydratáciu, revitalizuje a je bohatý na minerály a vitamíny. Efekt Second Skin zase zaručí, že makeup dokonale splynie s pleťou, vyhladí ju a nemusíte sa bát, že budete vyzerať umelo.


Makeup má fľaštičku s pumpičkovým aplikátorom, čo naozaj u dnešných makeupov preferujem najviac. Ľahučko ho totiž vytlačíte bez toho, aby sa vám dnu dostali akékoľvek baktérie, či nečistoty.
Trošku ma zaskočil odtieň makeupu, keď som ho prvýkrát skúšala bol na mňa príliš bledý. Ale bolo to tesne po dovolenke, tak som nejaký čas počkala, kým moja pleť vybledne a znovu skúsila makeup používať.



Pri aktuálnom nanášaní sa mi tiež zdal bledý, no to bol už iba klam. Akonáhle som makeup starostlivo rozotrela, krásne sa pleti prispôsobil. Rozotiera sa trošku ťažšie, keďže má krémovejšiu konzistenciu, no neberiem to ako jeho mínus. Naopak, donúti vás to ho na pleti poriadne rozotrieť. Zároveň krásne sviežo vonia, čo má určite na svedomí spomínaná hľuzovka. 


Celkovo po nanesení pleť krásne vyhladí, zakraje nedokonalosti, rozžiari, hydratuje a nelesknete sa po ňom. Na pleti vydrží celý deň.

Bez makeupu


S makeupom
Okrem toho všetkého navyše neobsahuje žiadne parabény, je vhodný pre všetky typy pleti, obsahuje SPF15 a zázračnú depigmentačnú zložku Dermalight, ktorá by mala zabrániť makeupu oxidovať, v jednoduchosti povedané, aby nezmenil farbu počas dňa, čo väčšina makeupov robí. Tento si naozaj celý deň drží svoju farbu.

Myslím, že tento makeup si môže vydýchnuť, lebo splnil očakávania :)

Máte s ním skúsenosť?
Majte krásny pondelok!

  • Share:

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Ak si čítala môj nedávny článok, tak určite vieš, že som sa do toho makeupu zamilovala, ale musím trošku poopraviť záver tvojho článku : "je vhodný na všetky typy pleti", lebo bohužiaľ nie je, mastná pleť s a s ním nekamaráti :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypada dobre ☺

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dermacol mě touto lahvičkou dostal. Jsem s ní spokojená:-).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!