Tag

TAG: 11 otázok po druhý krát

By Zuzulienka - 21.8.14

Krásne štvrtkové ráno!
Tagy sú v blogerskom svete celkom známe. Myslím, že veľa z vás ich miluje (aj ja), rady sa totiž dozvedáme o sebe navzájom čosi nové. Tento Tag koluje blogerským svetom už pomerne dlho, dôkazom je aj to, že som ho už na svojom blogu publikovala, presne 31.10.2012 a môžete si ho prečítať tu: 11 otázok na telo - tag.


Preto by som si dovolila dnešný tag skrátiť a odpovedať tak iba na otázky od Michaelky, ktorá ma v tagu nominovala. Zároveň sa jej chcem poďakovať a Miška tu sú moje odpovede:


1) Jak tě napadlo nebo co tě přivedlo k tomu si založit blog?  Jak dlouho už svůj blog vedeš?
Začala som sledovať zopár blogov a napadlo ma, že čo tak si založiť vlastný. Aj keď mi to najprv prišlo smiešne, napriek tomu som si ho hneď vytvorila. Dnes má už vyše 2 roky a je mojou veľkou záľubou.

2) Jak nejraději trávíš svůj volný čas? Co je pro tebe ten nejlepší relax?
Spôsobov, ako trávim voľný čas je veľa. Rada ho trávim v spoločnosti manžela na prechádzke, na kávičke, na rôznych výletoch. Rada ho trávim u rodičov, s najlepšou priateľkou na kávičke, či v inej spoločnosti. No naopak rada svoj voľný čas trávim aj sama s knihou, alebo časopisom v ruke a v lete najviac milujem, keď si môžem ľahnúť na deku, opaľovať sa a naozaj nič nerobiť. Celkovo medzi moje záľuby patrí: čítanie, cvičenie, blog...



3) Co z kosmetiky používáš každý den a neobešla by ses bez toho ? :) 
Jednoznačne čiernu ceruzku na oči. Neviem prečo sa všade píše, že zmenšuje oči a sprísňuje pohľad, podľa mňa to je blbosť. Ja s ňou vyzerám konečne normálne, bez nej ako prispatá.

4) Máš nějakou věc která je pro tebe opravdu důležitá a proč? (věc kterou máš např. už od dětství a nechceš se jí zbavit nebo něco jiného co pro tebe má velmi velký význam )
Z detstva a aj rôznych iných období mám veľa spomienok a pamiatok. Asi takou najdôležitejšou budú moje denníčky, kde som si písala naozaj všetko možné ... Mám ich ukryté na tajnom mieste.

5) Jaké je tvoje nejoblíbenější místo, město .. kam se nejraději vracíš .. ?
Jednoznačne domov u rodičov. Strašne rada tam chodím, je to na dedine a je tam vždy taká pohoda, pokoj a ticho.


6) Co si o psaní blogu myslí tvoji příbuzní, přítel? Čtou si tvůj blog, podporují tě ? :)
Môj manžel ma podporuje, rodina to nerieši, a z ďalších známych to odo mňa vie len moja naj kamoška, ktorá má na blogy svoj názor. Iným ľuďom o svojom blogu nehovorím, keď si ho niekto nájde, tak mi to nevadí, ale myslím, že väčšina ľudí z môjho okolia o ňom nevie.

7) Máš nějaké zvířátko? Jaké :)?
Nemám a ani by som nechcela. Zvieratká sú milé a zlaté, ale do bytu nie.


8) Pokud ráda čteš, jaké jsou tvé nejoblíbenější knihy? No a pokud čteš nerada tak jaké máš nejraději filmy? 
Milujem knihy s motivačnou tematikou, knihy psychologické. A taktiež mám rada aktuálnu beletriu, naopak knihy ako 50 odtieňov sivej a detektívky ma neberú.

9) Jakou kosmetickou značku máš nejradši a nedala bys na ni dopustit ?
Mám rada Niveu, je to asi taká stálica u mňa, na jej telové mlieka, nemá žiadna iná značka.

10) Máš v šatníku nějaký kousek který opravdu ráda nosíš? 
Sukne a šaty – všetky. Milujem ich.


11) Jaký je tvůj nejoblíbenější parfém? 

Chanel Chance alebo Lanvin Marry me. 

Majte krásny deň a kto z vás má chuť, môže urobiť podobný TAG u seba a zodpovedať v ňom moje otázky z môjho predošlého TAGU. 

Majte úspešný deň!

  • Share:

You Might Also Like

17 komentárov

  1. Take se neobejdu bez cerne tuzky a troufam si rict, ze mi slusi. Oci mi zvyrazni, nezmensi. Pekny tag :)
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tej prvej fotke si prekrásna :)) A musím sa takisto pridať k tej čiernej ceruzke, ja mám po nej práveže oveľa výraznejšie oči a pôsobia ešte väčšie :)) Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem. Vidim, že čiernoceruzkových je nás viac, čo som rada :)

      Odstrániť
  3. Jé to je super TAG. A krom tvé stránky jsem jej ještě nikde neviděla...
    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá prvá fotka je pekná.
    Tag nevyzerá zlé a máš zaujímavé odpovede :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa tiež páči tá prvá fotka, taká veselá. :)
    Ja mám Tagy tiež veľmi rada, veľmi rada ich čítam, práve preto, že sa o blogerkách dozviem niečo viac. :)
    Asi sa pozriem na tie tvoje otázky z minulého Tagu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne o tom to je, že človek sa vždy dozvie niečo nové zo sukromia :)

      Odstrániť
  6. to je socha Jánošíka v Terchovej v pozadí že :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Juuu a to som si myslela, že som jediná kto ešte používa ceruzky na oči. Všade kde prídem vidím väčšinou tekuté linky alebo gelovky a cítim sa ako tisíc rokov za opicami, že sa mi skrátka lepšie pracuje s ceruzkou. Milujem keď si urobím čiernu linku, oči to okamžite zvýrazní. Na druhú stranu ale nie vždy stíham, takže až tak často u mňa linku neuvidíš, ale ak už, tak siaham po čiernej ceruzke! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja pouzivam iba tie vysuvacie. Lebo klasicke sa mi nechce stale struhat. A gelovkam sa tiez nevyhybam, ale iba obcas na horne viecko.

      Odstrániť
  8. Ja keď vidím fotku s predľženými vláskami, tak nad nimi rozmýšľam aj ja... ale či sa mi oplatí kupovať, keď mám každú chvíľu inú farbu vlasov? ... A chytá sa ma nostalgia, ja som svoje denníčky zničila a vyhodila. Na prvej fotke ti to svedčí, si tam krásne usmiata. :) Tag u mňa si už čítala, čiže nemusím naň upozorňovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ono je skoda ich farbit, lebo sa ti skor znicia. Takze ak fakt stale menis farbu vlasov, asi radsej nie.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!