Obleč sa lacno, štýlovo a značkovo s CRIBS!

By Zuzulienka - 6.7.14

Obliecť sa v dnešnej dobe lacno a štýlovo nie je žiadny problém. Existujú obchody rôznych typov a zľavy na nás teraz číhajú na každom kroku. Avšak obliecť sa lacno, štýlovo a značkovo - to už nie je také samozrejmé - alebo lepšie povedané: nebolo. Teraz je tu totiž prvá slovenská značková móda CRIBS!
Že ste o nej ešte nepočuli? Najvyšší čas napraviť to.


CRIBS je totiž eshop, ktorý ponúka jedinečné dámske kúsky za skvelé ceny. Bola som naozaj milo prekvapená, keď som si prezerala tovar v eshope. Tričká s potlačou, akú nevidíte na každom rohu, zaujímavé strihy šiat, unikátne kabelky alebo masívne náhrdelníky. Aj keď tovaru v ponuke nie je veľa, pomaly pribúda a ponúka z každého rožka troška. Ja by som vám chcela predstaviť 2 kúsky, ktoré som si vybrala a ktoré ma zaujali.


Džínsová košeľa
- tieto košele ma nikdy veľmi nebrali a asi to bolo tým, že som nikdy nenašla pre mňa vyhovujúcu a zaujímavú. Avšak keď som zbadala túto v CRIBS, vedela som, že ju chcem. Na prvý pohľad obyčajná džínsová košeľa, avšak, keď sa prizriete zblízka, zistíte, že ju skrášľujú akoby malé perlové gombíky, ktoré jej dodávajú šmrc a odlišujú ju od iných. Celkovo má košeľa výborný strih, sedí mi ako uliata a je pohodlná.




Tričko
- toto tričko pozostáva z dvoch častí. Prvú časť tvorí jednoduché tielko s leoparďou potlačou. Je z veľmi príjemnej hladkej látky, na tele sedí ako uliate a dá sa nosiť aj samotné. Druhou časťou je krátky priesvitný čierny vršok, ktorý oblečiete jednoducho na leopardie tielko a máte zaujímavú dvojkombináciu.



CRIBS je proste jedinečná značka oblečenia. Nákup je pohodlný a rýchly, pri platbe kartou, alebo prevodom dokonca neplatíte ani poštovné. A oblečenie vám príde domov do 3 dní!

www.cribs.sk nájdete aj na FACEBOOKU.

V blízkej dobe sa môžete tešiť na outfity s týmito zaujímavými kúskami.
Poznáte tento eshop? Ako sa vám páčia vybraté vecičky?
Krásnu nedeľu!

  • Share:

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Už se těším na ty outfity ;) :) Podobnou košili mám z F&F a tahám ji skoro pořád :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eshop vůbec neznám, ale košile je krásná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá košela je veľmi pekná :) leopardie tielko sa mi samo o sebe nepáči, nemám veľmi rada ten vzor.. ale ten čierny vršok si viem predstaviť s niečim iným v outfite :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Netušila som, že majú eshop, ale u nás v meste majú predajňu. Fakt skvelé kúsky, no pre seba som nikdy nič nenašla (max. veľkosť 42) :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. e-shop som vôbec nepoznala. :-)) a teším sa na outfit. :-)

    SIMONA | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    ....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. máš krásne veci :D
    lenusmev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekná značka, aj ponuka oblečenia sa mi celkom páči :) Pekné fotografie :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!